110428

Har fått mycket gjort de senaste dagarna och det känns riktigt bra! Våren är här och man går utan tvekan i t-shirt på dagarna i solen utan att frysa det minsta, det känns riktigt härligt :) Att gå till skolan med solbrillorna på och The Voice i öronen samtidigt som solen bara lyser och värmer, det är en underbar känsla!

Jag har hunnit med prov, inlämningar och seminarium denna vecka, och även övningskört, pluggat körkortsteori, börjat förbereda ordentligt för studentmottagning och mycket mer. Veckans avsnitt av Off the map är redan över och jag längtar hur mycket som helst till nästa! Off the map är verkligen en serie jag börjat tycka om riktigt mycket :)

Imorgon är det mösspåtagning som gäller. En tradition som jag inte riktigt förstått mig på om jag ska vara ärlig, men jag ser fram emot mys i parken med klassen efteråt! :)

Imorrn ska den på!

Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Jag förstår mig inte heller på mösspåtagningen riktigt :P Det är väl lite av ett rep inför studenten (iaf på min gamla skola)..



Vad roligt att du ska ta studenten, det vill jag också göra (igen) :P :D

2011-04-29 @ 00:03:46
URL: http://blogg.anniesfotografier.se
Postat av: lovisa

HEj är allt bra?:D vad ska du hitta på på valborg?(:

2011-04-29 @ 10:47:35
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0