110106

Sedan jag kom hem från London har allt gått väldigt snabbt. Först nyårafton, några slappardagar, träffat Jessica, körlektion, träffat mormor och nu igår var det jobb som stod på schemat. Inte kul att gå upp 6.15 när inte är en morgonmänniska! Men trots det så hade jag en väldigt bra dag på jobbet, trevliga arbetskamrater och trevliga kunder! :)

Den första säsongen av One Tree Hill har jag redan hunnit kika klart på och även fast jag redan sätt alla avsnitten och några av dom har jag sett fler än en gång, så uppskattar jag allt lika mycket ändå. Jag skrattar, blir rörd av saker som händer i avsnitten och gråter när något går åt helvete, även om jag vet att det blir bra sen. Jag undrar varför? Det känns mer på riktigt såhär, kanske det är svaret på frågan...

Idag har det varit snöstorm och jag sitter fortfarande med sovkläderna och morgonenrocken på, osminkad och rufsig i håret. Såhär ska vissa dagar vara! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0