110325

Igår blev det en tur till Norrtälje, kikade lite i affärer och kom faktiskt hem med ett par svarta jeans. Har länge letat efter det då mina har gått sönder, så det var super att jag äntligen hittade det! :)
Åkte även hem från landet igår, tog det bara lugnt och tittade på TV under kvällen. Blir ofta så när man inte riktigt orkar dra ut, men jag tycker det är skönt att bara vila upp sig framför TV:n, speciellt eftersom att jag gillar att kolla på tv-serier! ;)

Idag vaknade jag vid 11 tiden, åkte till farsta och köpte en bikini (ja, ännu en till!) och lite annat som ska tas med till Mallorca. Om en vecka är jag där, tänk vad tiden går fort! Jag har ju redan en massa bikinis, tror jag är uppe i över 15 stycken nu, men ibland kan man inte låta bli. Den var på rean i alla fall och varje del kostade 49kr, värt!
Har även hunnit storstäda hela lägenheten idag och tagit fram de mesta av kläderna som ska ner i resväskan.

Har mycket att göra nu innan jag åker, så jag ska försöka få lite gjort varje dag så att jag slipper stressa de sista dagarna. Vill ju säkert dra ut någon dag och kväll så då kan det vara skönt att ha allt gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0