110713

Igår var det dags att säga hejdå till landet och bege sig hem till stan igen! Det var dags för jobb på kvällen och börja röja i lägenheten här hemma. Har hunnit tvätta lite kläder, öppna all post och bara allmänt fixat här hemma. Fick äntligen sova ut idag och nu sitter jag och dricker en supergod hallon och mango smoothie! :)

Idag är det dags för Harry Potter premiären! Är riktigt taggad för att se den men det kommer bli tråkigt att det inte kommer några fler efter denna. Jag som inte har läst böckerna har ingen aning om vad som kommer att hända, så jag är riktigt nyfiken! :D Funderade på om jag skulle ta en shoppingtur innan filmen, och även kanske äta någonstans i stan, men vi får se hur det blir! :)

Här kommer ett par bilder från landet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0