110722

Igår blev det alltså en heldag i Nacka Forum. Fick med mig en hel del saker hem som jag tänkte visa upp här i bloggen, men det får bli en dag då jag har tid med det. Efter shoppingen gick jag till mormor, åt där och hämtade min stora resväska. Den är till och med större än vad jag minns och nu står den här hemma, väntad på att bli packad! Det är sjukt hur snabbt tiden har gått, jag kommer ju vara nere på Mallorca om 10 dagar, helt otroligt! :D

Vaknade för inte så länge sedan och har bestämt mig för att åka till landet. Jag behöver vila lite, ta det lugnt och kanske få lite färg på kroppen nu i eftermiddag. Jag vill äta grillmat, ligga i en skön stol på altanen och läsa och se på solnedgången. Dags att packa det sista och sedan bege sig mot tunnelbanan!

Landet förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0