110620

Ingen vanlig uppdatering alls på senaste tiden, och det beror på för mycket roligt som hänt!
Senast jag uppdaterade om "vad som hänt" var för 2 hela veckor sen och det är ju väldigt mycket som hunnits med på den tiden!

Jag har varit på Softbar på karaokekväll, tältat med ett gäng härliga människor, jobbat ett par gånger, gjort håret sommarfint hos frisören, varit på ett gäng studentmottagningar, åkt flak hela 2 gånger, övningskört, simmat, varit på bio, kollat upp mina handleder hos en handkirurg, tagit det lugnt vid kottlasjön, kollat på ett gäng filmer nu under de regniga dagarna, shoppat, varit på hellströms och sist men inte minst... TAGIT STUDENTEN!

Tider går otroligt snabbt och imorgon är det en hel vecka sedan den stora dagen! En sån härlig känsla, nära och kära omkring sig för att fira, god mat och dricka, mottagning, flak, slutskiva, listan kan göras lång...! En underbar dag var det i alla fall och en del bilder kanske dyker upp här så småningom!

Allt går fort och mycket hinns med, samtidigt som man känner att man hänger med för en gångs skull. Jag spenderar de flesta timmarna och nätterna någon annanstans än hemma och jag trivs otroligt bra med det.

Imorrn är det jobb hela dagen som gäller och sedan är det 3 dagar ledigt innan jag har 4 jobbdagar i rad. Har känts bra att ta lite i tagit såhär nu i början, men nu är det dags att jobba in lite slantar som är välbehövliga såhär efter studenten!


Kommentarer
Postat av: Natalie - it's all about attitude

Vilken härlig blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



Ta hand om dig. kram

2011-06-20 @ 20:49:03
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0