110509

Igår efter lunchen på stan så blev det helt andra planer än vad jag hade tänkt (hade tänkt ta det lugnt och bara vara hemma under kvällen). Det blev en snabbdusch och sen var det bara att åka in till stan igen, denna gång för bio, Thor i 3D, och sen drog hälften av oss vidare till Dovas och satt där nån timme. Filmen var bra, mycket bättre än vad jag trodde att den skulle vara. Jag tyckte inte att den liknade någon annan film och det gjorde den självklart ännu bättre! Blev ganska sent men jag fick rätt mycket sömn ändå, ändå kändes det som att man bara sovit ett par timmar när man satt i skolan på förmiddagen...

Efter skolan så åkte jag hem och la mig på balkongen ett tag. Där jag haft svårt att få färg den här våren blev jag plötsligt mycket brunare och där det har tagit riktigt bra märktes knappt någon skillnad.. Solen är bra konstig ibland! Efter dryga timmen i solen så var det dags att åka till körskolan för körlektion och sen dess har jag tagit det lugnt och fixat en del hemma.

Imorrn är det skola och jobb på schemat. Lär inte hinna med så mycket mer än så. Resten av veckan har jag en hel del planer, men i stort sätt bara roliga saker inplanerade, så det känns riktigt kul! Så otroligt skönt att våren, och nästan sommaren, är här! :D

Bjuder på en bild från mösspåtagningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0