111002

Den här helgen har varit riktigt mysig trots min envisa förkylning som inte ger med sig för fem öre... Kommer bli tokig snart om jag inte blir frisk!

Fredagkvällen bestod av jobb.
Under lördagen åkte jag och mamma och handlade lite fint och behövligt på Grindstugan 7, helt underbart mysig liten butik som drivs av hennes jobbarkompis! Firande även en födelsedag på eftermiddagen. På kvällen bar det av till Hellströms för att träffa gamla klassen! Det var otroligt kul att träffa alla igen, se vad alla har för sig och bara ha en lugn kväll ute med trevliga människor runt omkring sig!
Idag blev det en tur till farsta för att uträtta massor av ärenden och ändå glömde jag hälften, inte klokt! Under kvällen har det blivit ännu mer födelsefirande, riktig mysig kväll hos kusinerna och man inser lite för varje gång att man skulle vilja ha såna kvällar oftare.

Försöker komma ikapp med allt som inte hunnits med senaste tiden, bland annat städa rummet. Tycker att hur mycket jag än gör det så blir det lite stökigt på 2 sekunder, förstår inte hur jag lyckas ibland, det är ett som är klart!

Bild från solsidan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0