110914

I måndags blev det en tur på stan med en vän och jag fick med mig ett par välbehövda saker hem, gummistövlar och poncho! Ett par gummistövlar har jag inte ägt på många många år, men det är väl på tiden. Har börjat tröttna på blöta skor och strumpor när man bara ska iväg till affären eller jobbet...

Igår var det dags för jobb, det gick ovanligt fort för att vara första dagen på jobbet efter lite ledigt, men det gör mig bara ännu mer taggad för resten av passen den här veckan. Ska alldeles strax sticka iväg för mer jobb!

Har även hunnit packa upp det mesta från Mallorca så nu gäller det bara att bestämma vad som ska med till Barcelona och se till att det är tvättat inom en vecka!

Kommentarer
Postat av: JOYYES - Jessicaolsson

fin blogg ;)

2011-09-14 @ 16:06:25
URL: http://joyyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0