110918

Mycket jobb denna vecka och mycket olika tider, så det har varit svårt att få en rutin, men men, man kan inte ha allt!

I fredags var jag i alla fall ledig och då blev det sminkning och fotografering på Åhléns, Estée Lauder var det som anordnade detta och det var superkul! Sminket liknade inget jag provat på innan och det är jag glad för :)
På kvällen blev det Hellströms med trevliga människor, och ännu fler mötte man där som alltid såklart, och senare drog vi vidare till Marie Leveau, men jag åkte hem tidigt.

Imorgon är nästa lediga dag och då är det dags att ta tag i packningen ordentligt så att jag slipper stå där dagen innan och bli stressad! Känns lite overkligt att jag åker på torsdag faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0