110930

Sista september idag, det är sjukt hur fort tiden går egentligen!

Den här veckan har varit ganska fullspäckad med många roliga saker, därbland 2 event, ett på Topshop och ett på Vero Moda. Goodiebags blev det som innehöll bland annat tidningar, choklad, en topp och mascara, man kan inte annat än att tacka och ta emot!

Jag fick även extra jobb i onsdags, väldigt efterlängtat! Har tyvärr dragit på mig en förkylning, så sen i onsdags har jag mest tagit det lugnt, legat i sängen framför TVn med turkiskt äppelte och varm oboy. Jag hoppas att förkylningen inte blir värre då jag har en resa inplanerad om en vecka!!

Idag är det städning, packa upp, tvätta och jobb som gäller. Måste få lite ordning här hemma utan att anstränga mig alltför mycket pga förkylningen. Det ska nog gå bra! :)



Bild tagen för ett par veckor sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0