Mål 2014

Jag är inte den som har nyårslöften eller tvingar mig själv till att börja ett helt nytt liv när vi byter år. Jag försöker att inte stirra mig blind på ett klockslag eller att vi ändrar siffror när vi skriver datum, men jag försöker ändå dra nytta av att det är ett nytt år. Ett nytt år för mig betyder att jag tänker mycket på vad som hänt under det senaste året, vad som var bra samt vad som varit mindre bra. Finns det något jag är extra stolt över eller kanske något jag önskar att jag lagt mer energi på? Helt enkelt så försöker jag få en överblick över året som gått för att kunna planera och sätta upp mål inför året som nu börjat. De målen jag har inför ett nytt år är inget som jag tänker tvinga mig själv att genomföra och det är inget jag kommer känna som ettmisslyckande ifall att det inte skulle bli så. Målen är till för att jag ska ha något att sträva efter, något att jobba för och att drömma om. 
Här är några av målen jag har för i år:
 
- Jag hoppas att genom studier kunna förbättra två språk, nämligen engelska och spanska.
- Jag hoppas på att få vara frisk så mycket som möjligt under 2014.
- Jag hoppas och vill lägga mer energi till träning, vilken form spelar egentligen ingen roll.
- Jag hoppas på att spendera lite tid i något mer land är Sverige.
- Jag hoppas på att prioritera min tid rätt så att jag hinner med alla delar i mitt liv och inte känner mig stressad.
 
Jag hoppas på att få ha dessa bilder som min vardag ett tag..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0