Being sick in February

Att bli sjuk i februari är ju inget konstigt, det är ju snarare så det brukar se ut den här månaden. Jag råkade tyvärr ut för en höft som gjorde väldigt ont och det visade sig att det hade tokat till sig i ryggen och därför fick jag ont. När det väl började gå åt rätt håll så kom en förkylning som hette duga. Det verkar inte spela någon roll hur lugnt jag tar det, den är riktigt envis och jag tröttnade ganska snabbt att hela tiden känna mig dålig. Som tur är så vänder det ju förr eller senare, även om jag fortfarande är sjuk. Men jag hoppas att det resten av året inte blir så mycket sjukdomar. Har redan hunnit med 3 förkylningar under de senaste 4 månaderna och så brukar jag inte vara. Så nu räcker det! Dags att hålla sig frisk och kunna njuta av allt bra i livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0